Packat klart och så

Halloj! Har varit i bageriet med mamma och brorsan, pappa var och handla. Sen åkte vi hem städade och så. Sen packade vi allihopa. Nu har jag packat klart och så.
Juste igår fick jag några presenter ett armband med ett kors det är äkta silver(vit silver) från min kusins mamma och örhängen från min kusin sen Britney Spears parfym av mormor och 100 $ från morfar ♥. Tagga vill åka iväg wääää. Flyget åker 10.00 typ och vi ska typ åka hemifrån 7.30 (det känns som om vi inte kommer hinna, men det kommer vi). Så jag måste vakna 6.45.
Jag kommer inte kunna blogga när jag är där för jag har inte tillgång med internet så srry för det :(. Fick veta det för en stund sen -.-'. Men puss så hörs vi sen då :* LyLyLyLyLyLyLyLyLyLy ♥

Ps. Ni får en bild för det laggar Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0